top of page
חיפוש

מזונות על לכלבים: מזונות סופר פוד שבריאים לכם וגם לכלבים שלכם


המזון והכלב

מזונות סופר פוד שבריאים לכם וגם לכלבים שלכם


כאשר אנו חושבים על מזונות סופר, אנחנו חושבים בדרך כלל על פירות, ירקות ודגנים שכמובן כולם מספקים לנו (הבני אדם) מגוון רחב של תזונה עשירה. אך מה עם החברים הפרוותיים שלנו? כלבים, גם הם יכולים להרוויח ממגוון של מזונות העל שמספקים חומרים תזונתיים חיוניים ותומכים בבריאותם הכללית. הוספת מזונות אלו לתפריט היומי של הכלב שלכם בהחלט תתרום לכושר הגופני ולאורך חייהם שלהם. אז בואו נכיר מספר מזונות סופרפוד ידידותיים לכלבים שיכולים להרים את הבריאות והאושר של כלבכם.


כלב אוכל מזון על

1. אוכמניות: פירות קטנים וטעימים אלו אינם רק טעימים, אלא מלאים בחומרים תזונתיים, ויטמינים וסיבים. עבור הכלב שלכם, הם מציעים מתכון מתוק ותזונתי שתומך במערכת החיסון שלו ומעודד עיכול בריא. ולמעשה, רבים מהכלבים אוהבים את הטעם ומסתובבים על זה כמקלעי בין הארוחות.


2. דלעת: בעלת סיבים , הדלעת מושלמת להתאוששות העיכולית של הכלב. בין אם מוגשת במבושלת או בשימורים, הדלעת ידועה בלעזור בטיפול בשלשול וכאבי בטן אצל כלבים. ולמעשה, דלעת מאוד נמוכה בקלוריות, מה שהופך אותה לתוספת מצוינת לתפריט של כלבים המנסים לשמור על משקלם.


3. סלמון: טעים, בריא, מלא בomega-3, חלבון וויטמינים חיוניים, הסלמון הוא מושלם לתזונה היומית לכלבכם. omega-3 תומך בבריאות העור והפרווה ומשפר את הפעילות הקוגניטיבית. הוספת סלמון מבושל לתפריט היומי של הכלב שלכם יתרום לפרווה מבריקה ולבריאות כללית.


4. בטטה : בטטות הם רק טעימות, אלא גם מצוינים לצורך שמירה עיכול בריא. הבטטה מספקת פחמימות מורכבות לאנרגיה רצופה ותומכת בבריאות העיכול. ניתן להגיש בטטות מבושלות, גרוסות או אפילו חתוכות ומיובשות.


5.הקייל: כמו לאנשים,הקייל מציע מספר רב של יתרונות בריאותיים גם לכלבים. יש בו ויטמינים A, C, ו- K, וגם סידן ואנטי-חמצניים. מכיוון שכמויות גדולות של קייל יכולות להיות קשות לעיכול, יש לבשל את הקייל לפני הגשה לכלב שלכם וזה יקל על העיכול.


6. שמן קוקוס: השמן קוקוסזכה לפופולריות בשנים האחרונות בשל היתרונות הרבים שלו לבריאות, והכלבים יכולים להנות מכך גם. שמן הקוקוס מכיל חומצה לורית, שמכילה פעילות אנטי-חיידקית, אנטי-ויראלית ואנטי-דלקתית. הוספת כמות קטנה של שמן קוקוס לאוכל של כלבכם יכול לשפר את פרוותו, לעזור בעיכול ולתמוך במערכת החיסון שלו. מומלץ!


7. גזר: טעימים, טריים ונמוכי קלוריות, גזרים הם דבר נהדר לכלבים. הם מספקים בטה-קרוטן, שתומך בבריאות העיניים והמערכת החיסונית. בנוסף, הלעיסה של הגזר יכול לעזור בניקוי השיניים של הכלב שלכם.


8. קינואה: כדי להתמודד עם רגישות או רגישויות תזונתיות. ערבוב קינואה מבושלת עם האוכל הרגיל של הכלב שלכם יתרום לא מעט ויוכל להחליף רכיבים אחרים חשובים שכלבכם הרגיש לא יכול לצרוך.



בונוס: המדריך השלם לתזונת כלבים-

תזונה לכלבים בריאים


זכרו, גם אם אתם מעוניים שהמזונות הסופר פוד המודברים יהיו חלק מהתזונה של כלבכם, חשוב להכניס אותם באופן מאוזן , במיוחד אם יש לכלבכם תנאים בריאותיים קיימים או הגבלות תזונתיות. תמיד יש להתייעץ עם וטרינר טרם ביצוע שינויים משמעותיים בתפריט הכלב שלכם, ולזכור שמתכונים טעימים צריכים להשלים תזונה מאוזנת ומלאה לכלבים. בהכנסת מזונות סופר לתפריט היומי של כלבכם תוכלו להנות מכלב בריא ושמח. אז למה לא לפנק את כלבכם במעט סופר פוד? אנחנו בהמזון והכלב ממליצים בחום!


המזון והכלב כאן למענכם לכל שאלה,

מוזמנים לכתוב לנו,

באהבה


bottom of page